Avui s’inicia a tot Catalunya el Tram 1 del Pla d’obertura progressiva d’activitats, elaborat pel Departament de Salut i regulat per la resolució SLT/2983/2020, de 21 de novembre.
En aquest primer tram es permeten els assajos, siguin professionals o amateurs, sempre que compleixin les mesures establertes pel PROCICAT al Pla de represa, i seguint les següents recomanacions:
- Reprendre els assajos, durant el Tram 1, només si es tenen concerts o compromisos propers.
- En cas que sigui necessari reprendre l’activitat, fer-ho amb grups tan reduïts com sigui possible.
- Extremar les mesures de prevenció i higiene indicades a la Guia, especialment l’ús de mascareta, la distància física i la ventilació de l’espai.
- Evitar desplaçaments, sempre que sigui possible.
A més a més, cal recordar que totes corals han de garantir el retorn a casa dels seus integrants abans de les 22h per complir amb l’inici de les restriccions de la mobilitat.